måndag 17 oktober 2011

Resultat!

Och man tränar och tränar och tränar och det känns som att man inte kommer nånstans. Ökar ett par reps här och en kilometer där med långa, ojämna mellanrum och ser inte utvecklingen och hur mycket lättare allt i livet faktiskt är nu, jämfört med tidigare. För när man jämför så jämför man ju med igår, eller i bästa fall med förra veckan. Inte med för ett halvår eller ett år sen.


Men så går man förbi en spegel och inser att jo, det händer nog grejer ändå (jag är inte så fåfäng av mig och tränar inte främst för utseendets skull, så detaljstudier i speglar är rätt sällsynta). Jag går liksom fortfarande runt och tror att det inte syns ett dugg på mig att jag tränar. Kanske dags att omvärdera det nu.

Man måste ju bara älska utväxlingen av den här livsstilen alltså.