torsdag 3 januari 2013

Nya sulskyddare

Jag har tänkt skriva ett "hej 2013"-inlägg i flera dagar nu, men än har jag inte riktigt tänkt färdigt. Tills dess ville jag bara visa vad jag äntligen slagit till på - ett par Leming! Jag har sneglat på dem hela hösten efter bl.a. den här recensionen (Leming hette Stem tidigare), det verkar helt enkelt vara de allra bästa minimalistiska vardagsskorna utan separata tår men med precis allt jag är ute efter som den bredaste tåboxen och mjukaste sulan och ett bra utseende som smälter in så att de kan användas jämt, jämt. De svarta fanns inte inne i min storlek så det fick bli bruna. Bra så, jag behöver lära mig att det finns andra färger än svart även till vardags.



Det lär ju dröja innan de dyker upp från overseas, men den som väntar på nåt gott... För att inte tala om hur jag längtar tills asfalten tinat fram nån gång om många månader så att jag kan börja använda dem också.